Rabu, 23 Julai 2014

turunkan berat badan..

Berat badan yang berlebihan selalu merungsingkan kepala  buat sesiapa yang menghadapinya..Berbagai ikhtiar mahupun usaha untuk menurunkan berat badan telah dibuat untuk meringankan beban..
 
Semua sedia maklum...dipasaran terdapat berbagai jenama serta produk untuk pelangsingan badan.Cuma yang membezakan hanyalah harga dan jenama..adakalanya...kualitinya tidak diketahui..
Anda buntu untuk mencari suplement yang sebenarnya terbaik untuk turunkan berat badan...
Berat badan yang berlebihan boleh menyebabkan seseorang itu tidak bermaya dan kelihatan lesu..

Set kurus shaklee selamat diambil oleh sesiapa sahaja..lelaki mahupun wanita...Jom dapatkan sekarang untuk miliki bentuk badan yang menawan..set membakar lemak yang mujarap... yang pasti..sesiapa sahaja berpuas hati apabila mendapatkannya..
 








HASIL TESTIMONI SELEPAS MENGGUNAKAN SET KURUS.





TIDAK TERTAHAN APABILA BENTUK BADAN YANG SEMAKIN NAIK..



 
 
PENYAKIT YANG AKAN MENYERANG PABILA BERAT BADAN YNG SEMAKIN OBESITI.






SET PELANGSINGAN KELUARAN SHAKLEE

Berat badan yang semakin bertambah menjadikan seseorang itu muram dan juga kesihatan yang semakin berkurangan..Apabila berat badn bertambah..perbagai penyakit akan singgah pada individu tersebut...Oleh itu..mari sama2 kita bertekat untuk kurangkan berat badan yangsemakin membimbangkan rakyat malaysia pada amnya..
Jika ingin ketahui lebih lanjut mengenai set pelangsingan ini...bolehlah pm ataupun hubungi saya terus..
 
zuraida
msj:0195500014
wssp:0173779149

Khamis, 17 Julai 2014

Singkir toksin dalam badan..


TAHUKAH ANDA APA ITU TOKSIN.....

Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran.Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Kesihatan menjadi lebih parah apabila manusia mengambil makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya merupakan punca utama terjadi toksin dalam badan. Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya. 
 
Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin. Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh.Toksin yang berada di dalam saluran darah akan di bawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya

 
Adakah anda mengalami salah satu daripada masalah berikut?
  • Jerawat  serta kulit yang kusam
  • Selalu berasa lesu dan kurang bertenaga .
  • Sakit kepala berulang.
  • Rasa gatal,emosi  bercelaru
  • Radang pada kulit.
  • Alahan.
  • Ekzema

Jika anda mengalami masalah2 seperti diatas..ini bermakna tubuh anda mungkin mempunyai toksin yang berlebihan dalam badan..


Untuk mengatasinya.. shaklee menawarkan SET SUPER DETOX yang dapat membantu mengeluarkan toksin serta bahan buangan daripada badan untuk mengembalikan tubuh menjadi sihat..


ANTARA KEBAIKKAN SET DETOX SHAKLEE:

=>Membantu menyingkirkan toksin berbahaya daripada tubuh.
=>Membantu meningkatkan kesihatan hati.
=>Meningkatkan seri wajah.
=>Meningkatkan sistem imun terhadp jangkitan tubuh..













 



 


Jom cegah toksin yang berlebihan didalam badan kita..Apabila toksin hilang..tubuh akan menjadi sihat bertenaga alh kulit akan menjadi berseri.
Dapatkan sekarang..hubungi saya untuk keterangan lanjut..

zuraida
msj:0195500014
wssp:0173779149

Rabu, 16 Julai 2014

Dapat duit lebih apabila menjadi ahli shaklee..

Assalammualaikum...

Hari ini saya akan berkongsi satu rahsia untuk mendapatkan pulangan sampingan hanya duduk dirumah MAHUPUN yang bekerja...
Mungkin diantara kita ada yang bekerja mahupun tinggal dirumah sahaja ..terutamanya bagi suri rumahtangga sepenuh masa..Mungkin suri rumah tak berkesempatan untuk bekerja sebab ada tanggung jawab dirumah...Tahukah anda..duduk dirumah pun boleh mendapat duit..AAAHHHH..PELIK BUNYINYA..

Tak mustahil..nak cari rezeki..dimana2 sahaja kita boleh dapatkannya..duduk dirumah pun boleh dapat duit..kalau rajin..lebih dri orang yang bekerja diluar..TAPI...ADA CARANYA....

SHAKLEE..
Pernah dengar perkataan itu????

OK...mungkin ada yang pernah dengar ataupun pernah tengok dimana2..Nak tahu caranya mendapatkan duit....ahhh..shaklee adalah segala2nya...BAGAIMANA????

Nak dapat duit pun..ada caranya..tapi senang sahaja..Anda hanya perlu mendaftarkan diri sebahagian dari ahli shaklee..mudah sajakan...selepas bergelar ahli..perbagai manfaat yang anda perolehi darinya..

BAGAIMANA CARA UNTUK DAFTARKAN DIRI SEBAGAI AHLI SHAKLEE.
Mudah sahaja....anda tak perlu hadirkan diri dimana2 tempat yang banyak orang..tak perlu beratur panjang..Terdapat beberapa cara yang mudah dan menyenangkan sesiapa sahaja yang ingin menjadi ahli shaklee..
PERTAMA:


=>Hanya membuat pembayaran sebanyak RM75 sebagai pendaftran.Iaitu RM 65 sebagai ahli yang mengadungi beg kit.Dalam beg kit tersebut terdapat buku ahli,tatacara berniaga dan risalah produk.Manakala RM 10 sebagai wang pos.

ATAU:

=>Jika seserang itu membeli produk shaklee melebihi RM 660...SECARA automatik ia mendapat status sebagai ahli.mudah sangatkan..
Contohnya:
Andainya pembeli itu membeli vivix 2 botol..dan harganya melebihi RM 660..dia akan tersenarai sebagai ahli..




BEG KIT SHAKLEE YANG MENGANDUNGI RISALAH DAN PRODUK: 
Nak jadi ahi pun mudah..apatah lagi nak dapat kelebihan2 yang ditawarkan oleh pihak pengurusan..
Apabila anda sah bergelar ahli..secara amnya....anda berpeluang mendapat perbagai kebaikkannya..Nak tahu bagaimana anda boleh mendapat pulangan daripadanya..
Setelah seseorang itu bergelar ahli..ia akan mendapat rebet keahlian iaitu diskaun harga pasaran.maksudnya..setiap pembelian atas nama ahli..ia akan dapat harga rendah dari harga asalnya..untungkan..Inilah caranya utk mendapat income lebih..Contohnya..setiap pembelian
atas satu barang anda jimat RM 5.Bayangkanlah beli 5 barang..Dah berapa untungnya...
Apabila bergelar ahli..anda berpeluang mendapat perbagai diskaun atas harga pasaran..Inilah caranya untuk mendapat untung..Setelah menjadi ahli..anda boleh promotkan produk2 kepada ahli keluarga mahupun rakan2..dah tentu mereka ingin mencuba..
Shaklee ini mudah sahaja..tak perlu ada kedai dan tak perlu berjumpa dengan ramai orang diluar..Anda diberi pilihan samaada utk berniaga atas talian mahupun offline..SIMPLE..
Semuanya terpulang kepada idividu tersebut..mungkin jadi ahli utk keperluan diri mahupun  bekembang lebih ..tiada paksaan..

Bergelar ahli bukan sahaja2..Tetapi terdapat berbagai manfaat yang boleh diperolehi darinya..Pihak pengurusan akan memberi insiatif kepada sesiapa yang terpilih..MENARIK BUKAN!!!!
APAKAH KELEBIHAN APABILA BERGELAR AHLI.
Siapa nak bagi hadiah untuk ahlinya..tetapi...shaklee ada imbuhannya..

 # CASH Bonus - 2-7 angka kita boleh capai asalkan berusaha bersungguh-sungguh
#CAR Bonus - Shaklee bukan bagi kereta tapi bagi duit. Ikut suka kita nak buat apa dengan duit ni. Nak bayar ansuran kereta ke atau nak kumpul downpayment kereta baru ke.
#CONVENTION - Trip yang Shaklee sponsor 100%. Siapa tak suka kan kalau dapat bercuti FREE(bercuti/umrah)
Memang mudah sangat nak cari duitkan..tak perlu fikir panjang utk cari produk apa untuk dipasarkan..dah jadi ahli..dapat pula harga diskaun..apabila membuat pembelian yang kerap..berpeluang pula untuk mendapat ganjaran yang lumayan..HEBAT!!!!

Sesiapa sahaja boleh jadi ahli shaklee..Jika yang berkerja mahupun suri rumhtangga..nak dapat duit lebih pun senang..Tetapi..jika ingin menjual kepada orang luar..sesiapa pun boleh...Andainya anda menjadi ahli shaklee dan mengembangkan produk ini..yang bekerjaya pun boleh behenti duduk rumah.MUDAH jika bekerja dari rumah..

Perbagai kelebihan dan insiatif boleh diperolehi apabila bergelar ahli shaklee..Anda diluar sana jangan berfikir panjang lagi..jom sertai sekarang..mungkin ramai yang inginkan keahlian shaklee..tetapi tidak tahu caranya.Anda yang sudah mengenali lebih lanjut apa tunggu lagi..MUDAH..SENANG dan BOLEH MENDAPAT DUIT LEBIH.. 
Jom setai bersama shaklee sekarang..hubungi saya untuk keterangan lanjut..saya sedia memberi penerangan untuk menjadi ahli mahupun ingin mendapatkan produk keluaran shaklee..
JANGAN FIKIR LAMA2..
zuraida
msj:0195500014
wssp:0173779149

Sabtu, 12 Julai 2014

kulit cantik dengan colegen

KULIT CANTIK ADALAH IMPIAN SESIAPA SAHAJA

Miliki kulit yang cantik adalah impian sesiapa sahaja..bukan sahaja wanita..lelaki juga sudah pandai untuk menjaga keterampilan diri pada masa kini..tak hairanla..jika lelaki cerewet seperti perempuan..

Pada era yang serba canggih ini..terdapat berbagai jenis keluaran produk kecantikkan dan penjagaan diri..ia diibarat sebagai cendawan tumbuh selepas hujan..cuma  yang membezakan adalah kualiti,harga dan juga jenama produk tersebut...
Anda mahukan keterampilan diri yang menarik...pernah mencuba produk kecantikan dipasaran..tetapi tiada perubahan..harga yang tinggi??tidak semestinya harga yang tinggi boleh merubah segala2nya..
Adakalanya....membawa kepada kesan sampingan yang teruk pada diri sendiri...

Pernahkah anda mendengar produk keluaran SHAKLEE...
Satu produk yang berkualiti dan asli....
Saya nak kongsikan sesuatu untuk anda semua tentang satu jenama produk yang boleh membuatkan kulit anda jelita..

COLLEGEN POWDER!!!!!!

Collegen berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan juga ketegangan pada kulit..Kulit yang kerap terdedah kepada pancaran matahari ditambah dengan pencemaran sekeliling boleh menyebabkan kolegen didalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula.Akibatnya..kehilangan kolegen menjadikan kulit yang kendur serta berkedut....kuku mudah patah dan rambut nipis tidak bermaya...


Shaklee menawarkan SET FLWLESS BEUTY yang lengkap nutrisi penting untuk menyerlahkan kejelitan anda...

KEBAIKKAN:
  • Membantu menghasilkan kolegen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit,tendonligamen dan salur darah.
  • Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang ,anjal dan lembut.
  • menggalakkan rambut menjadi lebih kuat ,lebat  dan bersinar.
  • Membantu mengelakalkan kesihatan tulang rawan,tulang dan gigi.

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Collegen adalah cadangan terbaik untuk sesiapa sahaja yang inginkan kulit yang cantik..Pada dasarnya..collegen ini bertindak sebagai:

#Anti penuaan
#Mengurangkan liang pori yang terbuka,kedutan dan haris halus..
#Melembabkan kulit dan menjadikan kulit yang anjal dn tegang
#Meningkatkan kelincinan kulit
#Membantu menegangkan dan menanjalkan payudara..



          JENIS RAMUAN YANG TERKANDUNG DIDALAM COLLEGEN..










Inilah tistimoni daripada pengguna yang telah menggunakan collegen powder..

 











KEBAIKKAN COLLEGEN UNTUK MANUSIA




 


 
 
                                 Pengedar Berdaftar Shaklee


Berbagai manfaat yang kita dapat daripada collegen ini..impikan kulit yang cantik adalah tidak mustahil buat semua org..Asalkan kita pandai mendapatkan yang terbaik..Dan yang yang pasti...hasil penggunaannya..tiada kesan sampingan..

Untuk sesiapa yang berminat untuk miliki kulit yang anjal...sila hubungi saya..

zuraida
msj:0195500014
wssp:0173779149

p/s:berminat utk menjadi ahli..pm saya.
 

Khamis, 10 Julai 2014

cara mendapat duit lebih dari rumah,

Assalammualaikum...Ok..hari ini saya akan mencerikan serba sedikit bagaimana cara nak dapatkan duit lebih  walaupun hanya duduk dirumah sahaja...pelikkan bunyi itu?Sapala yang nak bg duit kalau ddk rumah..Bukan masuk peraduan apa2 pun..tiba-tiba duit masuk akaun..mudah saja..
Senang aja..memangla duduk rumah dapat duit bulan.tapi..ada caranya..nak tahu?mari kita kongsikan bersama..orang kata,rezeki kena kongsi sama2..barulah bertambah berkat duit kita..
 
Pernah dengar SHAKLEE..mungkin ada yang pernah..dan mungkin tak pernah dengar langsung..Tak apa2..saya akan cerita kalau yang tak pernah tahu langsung..
 
Ok...shaklee ini adalah jenama produk suplement yg sudah terkenal diserata dunia.Perbagai produk yang dijalankan oleh jenama ini.Ia merangkumi untuk kesihatan,kecantikkan,pelangsingan,penjagaaan diri hinggalah kelengkapan utk diri kita..Kenapa saya perlu cerita itu semua..Mudah sahaja..saya nak terangakan dulu maksudnya..
Inilah dia cara bagaimana kita boleh mendapat duit walaupun tidak bekerja ataupun duduk rumah sahaja..tapi..ada petua dan langkah2nya..
 
Pertama..shaklee ni menawarkan berbagai produk untuk kegunaan manusia..Caranya..kita tahu produk ini kegunaan orang ramai..
 
Nak dapat duit..walaupun suri rumah..kita boleh jana pendapatan..yang pentingnya dulu..anda kena daftarkan diri sebagai ahli shaklee..mudah sahajakan..yurannya hanya sebanyak rm 75..Apabila dah jd ahli.semua produk keluaran syarikat ini..anda boleh ketahuinya..Kalau nak beli...dah tentu dapat murah..betulkan..Andaikan kawan2 ataupun saudara berminat..anda boleh promotkan untuk mereka..jadi..anda boleh beli atas harga ahli..so..duit yang lebih itu..masuk poket sendiri..tak susahkan..tak perlu bangun awal2 pagi pergi kerja..hanya jual dengan org terdekat sahaja..Kalau kita jual kepada kenalan terdekat sahaja..berapa sen sangatlah untungnya..betul tak..
mahukan pendapaatn yang lebih seperti oranag yang makan gaji bulan2 ataupun lebih lagi dari mereka..mungkin boleh mencecah 3@4 angaka sebulan...fuyooo..mesti bestkan dapat duit banyak itu tiap2 bulan..
 
Anda impikan kehidupan yang lebih selesa..ingin bantu keluarga..jom tingkatkan daya usaha..contohnya pergi buat jualan langsung dan mcm2 lagi..
 
Nak tahu apa keistimewaan apabila anda menyertai sebagai ahli shaklee?bertuah kalau siapa yang menjadi salah seorang rakan niaga shaklee..modal hanya serendah 75..mungkin 2@3 kali ganda anda dapat setiap bulan..
 
 
 
 
Bukan sahaja dapat duit atas harga diskaun..anda mungkin berpeluang mendapat yang ini sama..
 
 
  • CASH Bonus - 2-7 angka kita boleh capai asalkan berusaha bersungguh-sungguh
  • CAR Bonus - Shaklee bukan bagi kereta tapi bagi duit. Ikut suka kita nak buat apa dengan duit ni. Nak bayar ansuran kereta ke atau nak kumpul downpayment kereta baru ke.
  • CONVENTION - Trip yang Shaklee sponsor 100%. Siapa tak suka kan kalau dapat bercuti FREE..

  • Marketing plan Shaklee sangat ADIL. Siapa buat maka dia yang akan dapat lebih. Tiada istilah upline goyang kaki  makan hasil downline. Upline pun kena berusaha keras. Dan ada juga downline yang dah potong rank upline..
    Seronokan bila dapat semua itu...Apa tunggu lagi...jom daftar sebagai ahli sekarang..rezeki tu dimana2 pun ada..cuma kita kena pandai memilihnya..
     
    Tak kisah sepanjang mana perjalanan kita dalam Shaklee, jangan sesekali putus asa. Cepat atau lambat adalah rezeki Allah swt
     
     
     NAK DAFTAR SEBAGAI AHLI...HUBUNGI SAYA SEGERA..

    ZURAIDA LAZIM
    msj:0195500014
    wssp:0173779149

    Rabu, 9 Julai 2014

    kehidupan seorang isteri

    Assalammualaikum..hari ini kita akan berceloteh mengenai tugas seorg ibu dan juga isteri..
    mungkin antara kita berlainan cara kehidupann..Ada ibu2 yg bekerja dan mungkin yg menjadi suri rumahtangga sepenuh masa..
    Kehidupan sekarang sangatlah mencabar..maksud yang mencabarnya ialah taraf kehidupan yang semakin kehadaapan.Apa yg tidaknya..semuanya perlukan duit utk mendapatkan sesuatu..
    Sebab itu pada masa sekarang..kebanyakkan wanita2 yg bergelar ibu keluar bekerja utk menampung kos sara hidup yg semakin meningkat..Apabila seorg isteri keluar bekerja bersama suami..tugas yg dipikul oleh insan yg bergelar isteri dan juga ibu adalah bertambah.
    Si ibu terpaksa memikul dua tugas dalam satu hari.Apatahnya..pagi terpaksa keluar bekerja..ptg terpaksa menguruskan rumahtangga dan anak2..semua keperluan kelurga harus dilakukan seperti,,memasak,mengemas dan melayan kerenah anak2 yg semakin membesar..
    Pada hakikatnya...kehidupan insan yang bergelar isteri adalah murni..terpaksa melakukan berbagai tugas demi kesejahteraan keluarga..oleh itu..tak dapat dinafikan..isteri mahupun ibu adalah insan yg berhati waja..Samala juga bg para ibu yg tdk keluar bekerja..dari awal pagi hinggalah kemalam..tak sempat nak berehat dengan aktiviti diumah..

    PARA SUAMI..HARGAILAH ISTERI ANDA...

     
     
     
     
     
     
     
     
    
     

    Selasa, 8 Julai 2014

    kelebihan vivix kepada manusia.


    Assalammuaalaikum...hari ini saya akan bercerita mengenai satu penemuan tonik ajaib yang diberi nama VIVIX.Pernahkah anda mendengar sirap shaklee..
     
    Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu penemuan  yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine,Elderberi Eropah dan Lobak Unggu yang kaya dengan polifenol.Khasiat anti oksidan dan sel anti penuan semula jadi.

     Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.
     
    Pemakanan berkhasiat memainkan peranan yang penting dalam penjagaan kesihatan kita.Denga menambahkan nutrien polifenl yang diekstrak daripada buah-buahan dan juga tumbuhan kedalam diet pemakanan hrin dapat memberikan kesihatn yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan utk menjalankan aktiviti haraian..
     
    Shaklee telah membawakan VIIX kepada kita semua.Ia adalah minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikkan bagi mengekalkan kesihatan badan dan juga kecantikkan kulit.suplement ini dimalkan oleh semua manusia diserata dunia.bagai masyarakat cina..ia digunakan sebagai anti tumor.

    Kebaikkan vivix:
    • Anti penuan.
    • Meningkatkan tahap tenaga selular.
    • Memperbaiki antioksida.
    • Menyokong sistem

    vivix dapat membantu dan memelihara masalah seperti:
    1. Kesihatan jantung
    2. Kesihatan otak
    3. Kesihatan sistem imun
    4. sakit sendi
    5. Antioksida
    6. Menambahkn tenaga.
    =>malahan..viviv dapat dapat menyokong kesihatan mata.
    =>Bagaimana ia bertindak dengan berkesan...
    • Ia melindungi dan memperbaiki sel DNA kita dan mengelakkn AGE dalam badan.
    Tahukah anda..vivix adalah suplement yang kuat yg boleh membantu dalam apa jua masalah.
    #Penyakit jantung >dapat kurangkan radang serta menghlang pengoksidaan kolestrol dlm bdan.
    #Kanser >mencegah pertumbuhan sel
    #Diabetis>Resveratrol dapat mencegah insulin resistance(penyebab diabetis)
    #Ellagic asid >menghalang pembentukan AGE.

    Perbagai rahsia dan kelebihan daripada tonik vivix ini..lihat sahaja sebahagian tistimoni daripada pengguna..
    kesihatan adalah penting buat sesiapa sahaja..oleh itu...hindarilah ia sebelum berlanjutan...

    VIVIX ADALAH PENYELAMAT BUAT ANDA SEMUA...



     





    NAK TAHU KELEBIHANNYA...JOM DAPAT SATU SEKARNG UTK KESIHATAN YANG BERPANJANGAN..

    HUBUNGI SAYA UTK KETERANAGN LANJUT
    ZURAIDA:
    msj:0195500014
    wssp:0173779149

    Sabtu, 5 Julai 2014

    Penyakit resdung.


     


    Resdung merupakan antara penyakit yang biasa di kalangan masyarakat kita. Resdung juga dikenali sebagai penyakit sinusitis. Tapi yang menjadi masalah penyakit resdung ini sering dipandang remeh oleh masyarakat kita malah ada yang tidak menyedari menghidap penyakit resdung. Lebih teruk membiarkan penyakit itu bersarang tanpa sebarang rawatan.
     
    Resdung ialah radang pada rongga-rongga sinus di dalam tulang muka yang bersambung dengan hidung. Biasanya lendir dihasilkan oleh rongga-rongga ini pada setiap masa dan akan mengalir kedalam hidung . Jika saluran sinus ini tersumbat, lendir tersebut akan terkumpul dan akan menjadi pekat seterusnya akan menyebabkan membiakkan kuman bakteria dan jika dibiarkan berterusan tanpa sebarang rawatan resdung akan menyebabkan kesihatan anda mula terjejas.


    Tanda-Tanda Penghidap Resdung:
     
    • Hidung tersumbat dan berbau busuk
    • Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
    • Hidung kerap berair walaupun tidak selsema
    • Kerap bersin terutama di waktu pagi 
    • Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata
    • Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang
    • Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan
    • Kerap sakit kepala

    Sebelum penyakit ini menyerang pemangsanya lebih teruk lagi..rawatilah ia sebelum terlambat..Resdung yang teruk boleh menyebabkan kanser.Mungkin dipasaran terdapat berbagai2 jenama produk yang dipasarkan..Tetapi..adakah semua itu berkesan dan berkualiti..Pernahkah anda mendengar produk keluaran SHAKLEE..Satu nama yang sudah dikenali ramai akan kualiti dan kesannya kepada pengguna..
     
    OEH ITU..RAWATILAH PENYAKIT ANDA DENGAN PRODUK YANG BERKUALITI DAN DIJAMIN HALAL..

     SUPLEMENT YANG TERBAIK UTK MERAWATI RESDUNG:

    VITAMIN C +B COMPLEX + ALFAFA.
     
    •  Vitamin C - Meningkatkan sistem imunisasi badan dan juga sebagai anti-oksidan.
    •  B complex - Membantu dalam fungsi sistem pertahanan tubuh dan saraf serta     vitamin anti stress dan menstabilkan hormon.
    • Alfalfa - membantu mengurangkan keradangan dan gatal-gatal (alfalfa tidak boleh diambil oleh mereka yang menghidap SLE iaitu penyakit antibodi berlebihan dalam badan. 
     
     
     
     
     
     
    TISTIMONI PENGGUNAAN  SUPLEMENT RESDUNG:
     
     
     
    Untuk keterangan lanjut mengenai produk ini..hubungi saya..insayallah..apa jua masalah anda..saya sedia membantu..
     
    zuraida
    msj:0195500014
    wssp:0173779149



    Cara Mudah Dapatkan Stock Shaklee Kawasan Sungai Petani.

    Apa khabar pembaca blog semua.. Anda diluar sana tercari-cari stokis shaklee berhampiran dengan anda.. Tetapi,dekat mana nak ...